CULORILE ŞI SĂNĂTATEA-3

Lipsit de inspiraţie subtilă, mă uit la Statistici.
Cineva, a avut şansa lecturii postului pe care-l rebloghez.
Îl recitesc , îmi place, şi mă hotărăsc să-l aduc în lumina ecranului. Emoţia pe care mi-o conferă relectura unui post, este echivalentă criteriului confirmării valorii implicite, pe care o statuează perenitatea.

Poate fi narcisism?

Sau poate altruism, în sensul de a oferi vizitatorilor mei o lectură plină de spectrul culorilor pe care îl dăruie emoţiile intens trăite.

Onu

Madi şi Onu Blog

În episodul de ieri, sugeram un exerciţiu de autocunoaştere, prin culorile temei blogului personal.Firesc, m-am gândit şi la al meu. Când mi-am amintit, că ea,tema,  de fapt mi-a fost propusă, de Madi, nu doar dobrogeancă neaoşe, ca mine, ci pur şi simplu, tulceni. Cu o singură deosebire. Ea s-a născut în Tulcea, iar eu, nici măcar la ţară, într-un cătun, purtând numele originii sale, prin transhumanţa unor păstori ardeleni, din Mărginimea Sibiului. Madi mi-a propus entuziasmată o fereastră dobrogeană, pe care, într-o respiraţie, am şi acceptat-o. Privind-o cu atenţie, remarc, pentru a câta oară?, albastrul intens, pur, al boltei înstelate niculiţene, care îţi dă senzaţia unui aşternut protector. Ca într-o aură care se respectă, draperia albastră este ornată cu motive liniare,de verde şi maro-roşcat. Tradus, ar fi succesiv, inspiraţia, devotamentul pur şi simpatia; echilibrul, armonia şi liniştea;senzualitate şi voluptate înţelept dozate. Percep o uşoară amărăciune, prin lipsa galbenului, dar mă…

Vezi articol original 106 cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse ...

Lasă un răspuns

