De marketing …

Pro domo discutând, marketing este un soi de publicitate, făcut pentru desfăşurarea unei afaceri. A afacerii proprii în cazul de faţă.

Azi , nori în devenire plumburii, acoperă insidios cerul.

E dreptul lor, dacă i-a lăsat bunul Dumnezeu.

Dar nu cred că le-a sugerat să mi se insinuieze în ceafă şi să mă indispună.

Sau poate Dumnezeu le-o fi cerut-o?

Ştiţi ce este meteosensibilitatea?

O suferinţă din cauza vremii nesuferite.

Sper că acei care mă citiţi, nu suferiţi de ms/meteosensibilitate.

Dar dacă nu, nici nu vă doresc.!

Nu…, mai bine rămân neînţeles.

Aşadar, scriu postul din motive de ms.

Şi pentru că sunt adeptul liberalismului, şi abia aştept să-l răstoarne pe Premierul Ponta, care mă enervează cumplit cu zâmbetul lui suficient.

Am însă o bănuială. Cât de liberali sunt şi vor fi veleitarii răsturnării guvernului Ponta?

În principiu, nu am păreri bune despre veleitarism decât dacă acesta, câştigă în competiţie directă, ca în sport.

Dar, până atunci, să mă văd pe mine, cum câştig.

Ce să câştig?

Să reuşesc să trezesc interesul pentru cartea mea, UNIVERSUL FEMININ.

Scris în limba română a tatălui meu, Învăţătorul (cu sensibilitatea sa), sunt mândru de conţinutul volumului de mai sus.

Mândru că mi-am păstrat limbajul neaoş, astfel ca povestirea să rămână nealterată de neologisme şi de influenţe gen „WOW” sau „OK” şi, de ce nu, de „sexismele” care inundă azi toate televiziunile comerciale.

Desigur tot din motive de marketing.

De fapt, pe bune, eu din ce motive scriu, invocând ms/meteosensibilitatea?

Deci, dacă tot sunt o apă şi- un pământ cu televiziunile comerciale, să vă spun:

–„Daţi, vă rog, click pe imaginea coperţii cărţii mele/din dreapta postului, cumpăraţi-o şi vă asigur de momente spirituale rarisime, după ce n-o veţi fi mai lăsat din mână.

Cele şapte corpuri principale ale fiecăruia dintre noi, şi anume: fizic, eteric, emoţional, mental, cauzal, luminic (cristic) şi spiritual (atmic), ca şi cele şapte chakre (principală, splinei, plexului solar, inimii, gâtului, celui de al treilea ochi, coroanei) vor filtra clipele energetice de delectare sublimă pe care numai Universul feminin ni le poate conferi.

Iar prin influenţa lor subtilă, fiinţa fiecăruia, va respira reveria farmecului vieţii.

Vă mulţumesc, şi lectură fericită.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Proză scurtă.

Lasă un răspuns

