Sunt…

Cred că meritul suprem al unui credincios, nu habotnic până la maladiv, este să fie sincer precum Divinul.

Iar pentru sinceritate, nu cred să mă poată dezavua cineva.

Ţi-o trântesc de nu te vezi, indiferent dacă te-am votat certându-mă cu toţi cei apropiaţi.

Aşa că, în baza acestei însuşiri divine, voi face câteva recomandări, se înţelege, în calitatea mea de alegător.

Deci, prima, o voi adresa Preşedintelui Iohanis:

–„Ce ar fi, dacă aţi schimba demagogicul ”România lucrului bine făcut”, cu mai catolicul:”România lucrului cinstit şi respectuos făcut?”

Pentru că Premierul, deşi creştin-ortodox, merită dramul de respect pe care-l merita şi Domnul Isus., chiar dacă devine obstacol lăcomiei unora, chitiţi să ne prăduiască Ţara prin interpuşi.

Şi, pe cale de consecinţă, un dublu corolar, din care primul…, o recomandare Premierului Ponta:

  • „Fii Domnule, bărbat, apără-ne pădurile, emite o Ordonanţă de Urgenţă, (cum încearcă să te ajute jurnalistul Radu Tudor), prin care să interzici exportul de material forestier, neprelucrat”. Vei da un şut tuturor lătrăilor interni şi externi, ridicând prestigiul Ţării la statutul cuvenit, pe care –l merită de drept, şi pe care i l-au legalizat domnitorul Cuza şi Regele Carol I ai României.
  • Vei crea locuri cinstite, demne de muncă, şi nu vei mai fi la cheremul neruşinării unor antigeni.”
  • Precizez, nu te-am votat, suspectându-te de arivism, nesinceritate, şi laşitate.
  • Dovedeşte-mi că am greşit, emite chiar mâine, ”Ordonanţă de Urgenţă” sugerată de Radu Tudor, şi mă călugăresc.
  • În fine, un al doilea corolar, PNL-ului:
  • –”Domnilor PNL-işti, preluaţi exemplul cinstit al PNŢ-cd-ului, care s-a retras , tăcând mâlc, după constatarea că nu poate fi succesorul predecesorilor săi demni.

Şi vă promit… , cu mâna pe tastatură, că atunci, voi solicita Doamnei Gorghiu, să mă înscrie în partidul său hibrid.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Pamflet.

Lasă un răspuns

