Verificare…

De câte ori văd o figură ce-mi pare specială, o verific, prin metode propriii.

Una din aceste metode este reblogarea.

Desigur, dacă şi pentru mine prezintă vreun interes spiritual sau pragmatic.

Deşi pare o joacă este ceva foarte serios, prin prizma reacţiilor scontate şi obţinute psihologic.

Şi nu am fost dezamăgit de rezultate.

În câteva cazuri, am fost surprins de sensibilitatea autoarelor /autorilor .

De curând, am descoperit un blog pe gustul meu:

”O Românie frumoasă”.

Autor:CRISTINA BADEA.

Pur şi simplu, o colecţie superbă de perle geografice.

De fapt, o salbă cu minunile României.

Plimbându-mă pe magistralele acestui blog, am senzaţia mirificului creaţiei ADELINEI MĂRIEŞ.

Şi întrebându-mă dacă amfitrioana blogului este cumva, tot atât de frumoasă ca ADELINA, /de talent, nu mă îndoiesc/, dau fuga la avatar. Ce să vezi, o figură înaltă, relativ placidă, pe care atrage atenţia gura.

Prelungă, cu buze discret protejate de lipsa rujului.Fără vreo prejudecată, privind-o, îţi spui că dacă s-ar mişca ar stârni valuri de emoţie.

Dar rămâi la faza de gând.

Trebuie s-o verific… măcar virtual… îmi spun.

Şi rebloghez o bijuterie:

“Despre Maramureş…”, la care autoarea răspunde cu un liked pasiv, precum zâmbetul Giocondei.

Entuziasmul despre potenţialul apropierii virtuale a epidermelor scade.

Reverific.

Rebloghez o altă nestemată: “CETATEA MEDIEVALĂ SIGHIŞOARA!”.

Tema “Sighişoara” prezintă şi pentru mine, reverberaţii emoţionale, intens gustate cândva, pe meleagurile ei.

Reacţia Cristinei Badea, aceeaşi.

De regulă, nu încerc de trei ori . Aceasta este a doua!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Proză scurtă

Lasă un răspuns

