Ades…

Mă-ntreb adesea revoltat,

De ce naiba nu am astâmpăr,

Când prostia o constat.

Asta, nu pentru a mă da mare,

Că după rating…. n-am nici o căutare.

Cum nici Alina Gorghiu văd… nu are

În goana-i după guvernare.

Mai mult, sprijin „preşidenţial” nu am,

Că nu pot…. fără respectul constituţional.

Mai am un pic de conştiinţă,

Chiar dacă virtuală

Să nu-mi suflu nasul… drept în oală.

De fapt…, ce voi a spune?

Nici de rele, nici de bune.

Dar, să încep.

Ieri, la Sinteză, spectacol mare .

Cu Poliţia-n cătare.

Că vezi Doamne, iar ne bate,

Ca în vremuri comuniste.

Ce le-am vrea de mult uitate,

Dar mintea-ne, biata.., nu poate !

Că nu ştie altceva

Decât să papagalicească.

Tema-i mare, în rime spor nu are.

Aşa că, dragă cititor, voi vorbi mai rărişor.

Într-un vers mai scâlciat,

Pe nimeni să nu fi supărat.

Aseară, rău fiindu-mi…

La „Sinteză..” m-am uitat

Invitaţi de seamă, Păsări rare:

„Stegarul Avrămuţă” şi un „oarecare”.

Recunosc, începe să mă plictisească,

„Pasărea rară” românească.

(va urma)

Onu

4 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu

4 răspunsuri la „Ades…

  1. Cin’ se uită la „Sinteză”
    Ia politică-n viteză
    Și se molipsește iute
    De păcatele ei multe. 😀

Lasă un răspuns

