“Primul pas”…ratat

Îmi pare tare rău pentru domnul Iohannis, de a fi aşa de ascultător faţă de „pupăcioşii” săi.

Aceştia, în modestia lor sentimentală, nu realizează, că prea multă grijă strică.

Spre pildă, de ce nu l-au lăsat să treacă prin hârtoapele drumului din localitatea Fălticeni?

Să privească realitatea hâdă a corupţiei din România?

Unic prilej pentru „primul pas” în „România lucrului nevisceral făcut”.

Ar mai fi fost câteva avantaje.

Şansa de a filtra personalul trecut prin proba de foc a competenţei.

Pentru că nu-mi poate fi competent cel ce mă fereşte de rigorile probei capabilităţii.

Ori, domnul Iohannis trebuie să-şi dovedească statutul de Preşedinte de Ţară.

Aşa cum au făcut-o Cancelarul Bismark sau Hitler, în nebunia lui.

A reuşit, în ochii mei, un act de “laşitate prezidenţială”, să nu-şi afecteze genunchii şi să nu meargă în Turcia, ca să nu i-o întoarcă Ponta.

Ce pildă a incapabilităţii de a înfrunta realitatea prezidenţială românească.

Asta este!

Nu are karma unui mărşăluitor de paşi mulţi şi competitivi.

Un umil profesor de fizică.

Măreţia nu este privilegiul pigmeilor.

Pe lângă El, Băsescu s-a ridicat la statutul de Einştein, în privinţa aptitudinii de a-şi asuma ticăloşiile.

Păcat!

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Pamflet.

2 răspunsuri la „“Primul pas”…ratat

  1. Mari cuvinte zis-ai aici și cu urme de patimă. Și mie mi-ar plăcea ca Iohannis să iasă anonim pe drumuri, precum Cuza, dar e un vis ce nu cred să se-ndeplinească niciodată, nicăieri. 😦

    • Mulţumesc Petru,
      Dar nu este patimă, ci pasiune pentru Patria mea.
      Mi-am dorit ca Omul să fie de folos României.
      De aceea l-am şi votat doar pe El.
      Mai mult, observ o serie de poticneli, în acţiune, mai penibile ca lentoarea vorbirii.
      Tot la Cuza m-am gândit, când am scris postul.
      La Cuza, ca reper atitudinal patriotic.:)
      Onu

Lasă un răspuns

