Opinii de blogger, 3…

Ieri, când am auzit că Ponta s-a autosuspendat de la Şefia PSD am crezut că este o glumă proastă. Atât de nesăbuit mi s-a părut gestul său.

Cică şi doamna Alina Gorghiu, de surpriză, mai că nu şi-a înghiţit limba.

Atunci, am crezut că domnul Ponta, pe care îl cred capabil de orice diversiune, a încercat crima perfectă.

Vajnica doamnă a opoziţiei putea (ca fratele unui coleg de-al meu), să-şi înghită limba, şi Doamne fereşte… Dacă nu primea ajutorul necesar la timp?

Şansa dânsei, a fost că din decenţă, nu s-a crucit prea tare, probabil din jenă faţă de colegi, care trebuie să o ia ca model de prestanţă politică.

Dacă Victor Viorel Ponta, cum inconfundabil îl graseiază distinsa doamnă, n-a avut această genială idée, atunci părerea mea despre dânsul, care se laudă că ar fi fost şi procuror, devine lamentabilă.

Succint, eu cred că omul nostru moare de frică.

Şi asta, pentru că:

–ori se ştie cu musca pe căciulă ,

–ori se teme de cine ştie ce scorneli opoziţioniste.

Cum ar fi spre pildă întrebarea:

–“cât fac unu plus unu ori doi?”

La care indiferent de răspunsul dat: “3 sau 4”, cazi sub incidenţa “suspiciunii rezonabile” de a nu cunoaşte nicim măcar aritmetica”.

Şi atunci, cum să fii Premier?

Dacă vi se pare un argument penibil, numiţi-mă cum vreţi şi plasaţi-mă în opoziţie, ca obstrucţionist al Puterii!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Pamflet.

Lasă un răspuns

