O. B. , 5. …

Sunt o fire tare păcătoasă. Mă înduioşez repede şi-mi trece la fel de repede supărarea.

Dar am observat un lucru fundamental.

O dată cu iertarea vine şi o relaxare aproape nefirească.

Sună probabil confuz, spusele mele, dar aceasta dovedeşte fără echivoc ascendentul minţii asupra noastră, şi că în minte se află sediul existenţei noastre.

Probabil este materializarea afirmaţiei că 80 la sută din viul uman este coordonat de creier.

De altfel, cauza principală a tensiunii arteriale mărite este aproape întotdeauna, tensiunea internă. Această presiune poate fi Emoţională, Neurală, Mentală sau oricum doriţi dumneavoastră să o numiţi.”

Afirmă Mircea Rădulescu, autorul cărţii despre „Hipertensiunea arterială”.

De fapt, însăşi meditaţia începe cu liniştirea şi controlul gândurilor.

Dar de la ce mi-a venit să discut tema iertării ?

Tot de la Gâdea, unde am asistat la umilirea verbală a liberalului Claudiu Săftoiu, din partea PSD-istului Codrin Ştefănescu.

Liberalul…, umilitul doar că nu plângea.

Am reflectat atunci la retorica anterioară a domnului Săftoiu, şi mi-am zis că agresorul verbal, a fost efectiv exasperat, de ţinerea „langa” a liberalului, în acuzele pătimaş-aberante aduse Premierului şi Guvernului Ponta.

Mi-e o milă nesfârşită de umiliţii Naturii.

Pentru că mie, cel puţin, îmi pare suspectă insistenţa ostilă liberală, în numele pseudoprincipiului că dacă eşti în opoziţie, eşti în drept să practici ori ce fel de atacuri.

Sau să te transformi, în numele partidului, într-un personaj funest.

Opoziţia nu trebuie să însemne câinoşenie cu orice preţ.

Adică , nu trebuie să mă ducă la statutul de „Homo homini lupus”.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, râsu-plânsu.

Lasă un răspuns

