VDB 4

E greu, ce mai. Mi-am fixat lista cu ce trebuie să mă alcalinizeze, dar ca un făcut, demonul din mine, îmi stârneşte tot felul de pofte.

Exact ca în adulter.

Ai un înger lângă tine, dar te atrage o diavoliţă.

Cum se poate oare lupta cu poftele?

Sfătuiţi-mă, dar nu-mi pomeniţi cuvântul voinţă.

Orice, numai asta nu!

E ca şi cum i-aţi cere Alinei Gorghiu să nu se mai gândescă la Ponta.

Ce-o fi găsit la omul ăsta oare?

Şi şchiop, şi însurat, şi fricos de aleargă prin toată lumea terorizat de angoase.

Ce mă uimeşte la el este lipsa apetitului bărbătesc, faţă de atâtea avansuri.

Oare cum o fi ca inima să-ţi dea ghies, iar tu să nu te manifeşti?

Fie şi pe Facebook, unde am auzit că se petrec numeroase potlogării.

Eee, treaba lor, că nici eu nu-s mai breaz.

Dar să revin la inconsecvenţele mele alimentare, când măcar nu reuşesc să mă abţin măcar de la cele interzise.

Nu mai departe de ieri.

Soţia îmi spune că-i este poftă de îngheţată, îi cumpăr un fel de tort şi cumpătată, după câteva linguriţe, gata.

Mă roagă să-l duc în congelator.

Credeţi că a mai ajuns la congelator, după ce am gustat şi eu?

Iar îngheţata este printre alimentele interzise pentru a evita acidifierea mediului intern de viaţă al celulelor.

Nu-mi mai rămâne decât să văd efectul, prin culoarea urinei.

Dacă este galbenă deschis, nu mi s-a acidifiat prea rău organismul.

Dacă însă este portocalie închis, începerea acidifierii organismului devine alarmantă.

Am scăpat uşor.

Culoarea este ca noul PNL.

Nici galben liberal, nici portocaliu pdliu.

Gata, îmi zic. Trebuie să m-mi vină mintea la cap.

Nu mai merge cum face Ponta, cu Noul cod fiscal, nerevăzut la solicitarea lui Klaus  Verner.

Aşa că trebuie să consum ceva antimicrobian, precumi propolisul.

Sau oţetul de mere… dacă nu sunt în stare să mă abţin de la pofte.

Altfel…, îndată bacteriile-şi dau mâna şi mă debarcă, ruinându-mi sănătatea.

Aşa că mâine dimineaţă…fuga la Plafar, să-mi cmpăr cele două produse, să rezist atacului perfid conjugat al microbilor.

Onu

22 comentarii

Filed under Pagini de Jurnal, râsu-plânsu.

22 responses to “VDB 4

  1. Da-i cu lamaie … se schimba ph-ul 🙂

  2. adriaelena

    Mă,mă ,mă. Sănătate Multă! Nu va doboară microbii ăstia,domnule!

  3. Poftele trebuiesc satisfacute!(indiferent de natura lor) Asta stii si tu, nu-i nimic nou. Ideea e sa servesti numai de pofta si nu pana te giftuiesti🙂 Numai bine!

  4. Schimbă înghețata cu pepenele roșu, că din acela poți să te ghiftuiești fără niciun risc.🙂

Lasă un răspuns

