Monica Trandafir….

Articolul care urmează este ceva foarte serios. La fel de serios precum convingerile naive ale Simonei Creţu din postarea de ieri.De fapt, şi eu cred în ce spune suceveanca de la Primăria Capitalei. Cred, pentru că dacă n-aş face-o, aş fi ateu.

Pentru că ea susţine aceeaşi taină a nenăscutului în care , în ciuda materialităţii convingerilor noastre, credem dumnezeieşte.
Pe scurt, credeam înainte de a auzi cavalcada de râs mercantil a celor de la A3.
Oricum, ideea Sionei are la bază nu doar acel „Scripta manent”, ci şi pe: „Nu spune că se întâmplă!”
În fapt, o carte din biblioteca mea are titlul „Notează şi acţionează”,autoarea confirmând prin întâmplări autentice veridicitatea titlului cărţii scrisă din cel mai naiv altruism.
Adică.., tu scrie, că Universul, energie divină sau ce-o fi el, va transmite mesajul factorilor conjuncturali, care asemenea unor relaţii de corupţie, vor concura la împlinirea mesajului scris.
Aşa s-a petrecut şi arestarea Primarului Oprescu.Pentru că, pur şi simplu, Simona Creţu, consiliera de la Primăria Capitalei, nemulţumită de salariul ei de 900 de lei, a scris, patetic :
–”Vreau ca primarul Sorin Oprescu să fie arestat.”

Sau poate o fi mai scris cineva?
Un fapt firesc din Ţărişoara noastră.

Şi a fost arestat!.

Menţionez cuvântul firesc, pentru că dacă solicitarea ei nu era firească, adică n-ar fi existat DNA, probabil nu se îndeplinea. Precizez acest fapt, pentru că şi mie mi s-a întâmplat ceva interesant.
Mama mea fiind grav bolnavă, în disperare de cauză, am notat pe o hârtie:

–”Doamne, Atotputernicule, te rog, ajută-mă să nu moară mama.
După câteva zile, când mi se părea că mama îşi recăpăta puterile, într-o noapte, mi s-a arătat în vis, o doamnă cu chipul demn, şi cu un aer compătimitor, ca al unui birocrat când te refuză, mi-a spus:
–” Onu, nu te pot ajuta. Dorinţa ta este nefirească, toţi mor, când le vine timpul”.

Când m-am trezit , am dat fuga în camera mamei, care deja plecase.

Atunci, am înţeles că Dumnezeu este .Universul, Firescul,Totul!

Dar, uite că iar m-am luat,ca de obicei… cu vorba şi nu am spus un cuvânt de ce titlul „Monica Trandafir” .

Dar.., întrucât nu o pot uita, din moment ce mi s-a adresat cu „Suflet drag!” (vezi Facebook), voi continua mâine, în postul următor.

Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de jurnal. Proza scurta.

Lasă un răspuns

