Ce m-aş face…?

Ce m-aş face de n-ar fi libertatea presei?

Nu aş fi aflat că Pamela Anderson, a pozat goală, la cei 48 de ani ai săi,

că Vadim era tare pupăcios cu Ceauşeştii,

că unul poreclit Orban, îmi insultă Ţara,

că Ponta este un lezprocuror,

că „de ce ne plac blondele(aşa am aflat că-mi plac blondele)

că din cei cinci milioane de români, plecaţi din ţară, unul a ales Mongolia,

că un vier castrat,a vrut să se împreuneze cu o scroafă, uitând că a fost castrat,

că Traian Băsescu mai are opinii, uitând că nu mai este preşedinte,

că GiGi Becali renunţă la viaţa publică,şi va da foc banilor…,

că… că.. şi tot aşa, încât mă întreb cât PIB ar rezulta, dacă pib-ul s-ar face din vorbe.

Dar ce, toate astea nu cer să scormoneşti în ceva , să suporţi miasme pestilenţiale, mai greu suportabile decât poate o activitate concretă?

E ca şi cum ai spune că dacă un câine nu muşcă în timp ce latră, nu e bun de paznic în curte

.Sau că autostrada Sibiu nu ştiu care, crăpată la ceva timp după inaugurare, nu a fost executată de români cărora sărmanii, probabil în timp ce lucrau la ea, le-ar fi fost interzis accesul la ştiri, şi povestiri vânătoreşti, ca să moară de foame ştiriştii, care aţi văzut ce orizont liberal democrat născător de PIB au.

Mai aplicat, mă întreb dacă la Sibiu ar fi lucat toată armata de informatori de ştiri,mai apuca autostrada de mai sus de nicăieri să ajungă subiect de ştiri?

Dar, mă opresc, nu cred că aş fi capabil de aprecieri pertinente ca ale Alinei Gorghiu, nefiind în Opoziţie.

Aşa că mai bine să mă întreb cum arată Pamela Anderson, pozată complet goală., la 48 de ani.

Şi,wow.., de ce numai ea!?

Poate nasc un nanoprocent de PIB?

Onu

4 comentarii

Filed under Pagini de Jurnal, Proză scurtă

4 responses to “Ce m-aş face…?

  1. Şi de aceea deschid eu televizorul doar din an în Paşte.

Lasă un răspuns

