RADET

Afară este frig şi plouă. În apartament… la fel, dar fără ploaie. Zgribulit, mă întreb în ce ţară trăim. Şi mă trezesc strigând:

–”Jos Ponta cu Guvernul lui. Să vină …”

Mă opresc, la zgâlţâiala de umăr, din partea soţiei.

–Ai febră, să chem 112?

–De ce?

–Cum de ce? De ce strigi aiurea, tu nu ştii regula? RADET dă căldură, după trei zile consecutive de temperaturi de minimum 15 grade .

–Şi ce dacă.., mie mi-e frig, şi vreau căldură. De ce nu-i obligă Ponta să încalce regula? Nu-i democraţie?

Cu ochi largi de uimire soţia, în disperare de cauză, mă întreabă:

–Te-ai înscris cumva în PNL?  vine replica surpriză a soţiei.

Ciulesc urechile:

–Care PNL? Mai există?

Viorica, înţelegătoarea mea soţie, mă priveşte afectuos şi strigă ironic-partizan:

–Ai dreptate:– „Jos Ponta…”, că n-o să te îmbolnăveşti tu, pentru că el nu vrea să fie incorect!”

Îmi place că ţine cu mine, dar trist, o mângâi pe mână.

Şi mă gândesc la vorba:”Calomniază, calomniază, ceva tot va prinde”.

Afectuos, o cuprind de mijloc , şi îi şoptesc:

–Nu te mai lua după Alina Gorghiu… ea este în opoziţie, în partidul ăla de-i spui tu PNL!

Atraşi de magnetismul valului de căldură care ne-a cuprins, ne îmbrăţişem tandru, şi atmofera din apartament, devine parcă princiară.

Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de Jurnal, Proză scurtă.

Lasă un răspuns

