Străjerul României…

Mă simt neputincios prin inconsecvenţă.

Sau poate totuşi, sunt mai de calitate decât îmi închipui. Pe scurt, nu îi văd cu ochi buni pe cei care dispretuiesc vehement duetul Grecu-Tudor. Dar astăzi, simt nevoia să-i admir şi să mă înclin în faţa lor.

Şi ştiu de ce. Oamenii cu o opinie fermă, nu sunt impresionaţi de aparenţe, aa cum fac eu. Postările mele contradictorii în aprecierea celor doi corifei de La Ordinea zilei, mă pot plasa în cazanul cu dejecţii în care sunt , cu mici excepţii, amestecaţi cei doi.

Azi însă, poate ambianţa se schimbă.

Concret, într-un sindrom diareic în protejarea scutului american antirachetă de la Deveselu, Radu Tudor şi-a ratat traiectoria antirusă şi însufleţit de propri-ui narcisism, a deviat către „pupinturismul arivist”.

În speranţa că-l va auzi Karma de la Cotroceni, s-a luat imbecil de pregătirea profesională în drept a Premierului Ponta.

Încercând o manevră învăţată de la Traian Băsescu, pe care deşi aparent, îl denigrează pe toate căile, aşa cum duplicitar joacă şi în susţinerea Premierului, s-a exprimat ireverenţios la pregătirea profesională a acestuia, afirmând:

–”drepturile internaţionale”, şi nu „legile internaţionale”aşa cum incorect s-a exprimat „absolventul de drept”

S-a vrut subtil „jurnalistul”.

Poate că, nu se ştie, îl aude vreo Karmă şi-l bagă şi pe el un ministru de externe, să-l doboare pe Putin.

Îl şi văd făcând sluj în faţa rusului, aruncând mărturii de bunăvoinţă în favoarea Rusiei mari.

De aceea am o stimă aparte pentru darul celor care le-au mirosit ipocrizia comunistă a celor doi, care până la urmă tot nişte meseriaşi meschini rămân, cu tot arivismul lor , mascat în lupta chipurile împotriva lui Băsescu.

Nu mă prăpădesc după Ponta, dar un minim de decenţă jurnalistică, cred că se impune , ca expresie a respectului de sine, care trebuie să ne caracterizeze .

Cum naiba să ne respecte alţii, când noi singuri nu o facem?

 Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

