Până când… Parlament?

Într-un gest de mânie, am renumţat la medicul de familie.
Pentru că întretimp, reluasem legătura cu medicul anterior, când totul părea nereal, de mă minunam şi eu că se poate astfel, CNAS, mizerabil de prompt (cam la o jumătate de an), m-a scos de la medicul iniţial, care aflând, m-a lepădat fără nici o urmă de jenă medicală.
Au rmat tevatura retragerii de la medicul intermediar.
Azi, am predat aprobarea revenirii la medicul iniţial.
Care, foarte amabilă, mi-a spus că pentru un bilet de trimitere la o consultare de specialitate, să vin peste vreo două săptămâni, că aşa sunt regulile legale.
–Cum, cu calculatoare, cu un soft ultramodern, nu se operează instantaneu?
–Ba da, dar după, lege eu nu am voie decât peste două săptămâni din momentul reînregistrării.
Iar mi-a salivat gura a înjurătură, dar civilizat, am fost întrebat:
–Domnu Ionescu, nu vă supăraţi, în ce ţară trăim?
–În ţara doamnei doctor…. şi am continuat zâmbind, cu numele medicului meu de familie.
Iar acum, mă întreb derutat:
–Se poate numi medic, imbecilul care riscă viaţa pacientului, prin aşa zisa respectare a legii? Să existe oare asemenea legi?
–Într-adevăr, în ce ţară trăim, dacă le avem ?
Cum să nu mă imbecilizez şi eu, după medicul de familie?
Când însăşi legea mă îndeamnă la un retard acţional?
Auzi, după introducerea în calculator, să mai treacă două săptămâni ca medicul să-mi poată elibera un bilet de consultaţie? Dacă aveam o urgenţă, ce făceam?
Şansa mea şi probabil a multor români, constă în faptul că nu este cazul de urgenţe.
Mă opresc… „antistres”, dar mă întreb:– Cum naiba să crească PIB în România, cu astfel de legi?.
Poate cu mai puţini parlamentari, şi legi mai puţine, dar mai raţionale?
Mai bine, mă fac diasporez şi-i votez prin corespondenţă!
Foarte ciudat, că într-o ţară în care lentoarea acţională este o traumă fiziologică, se încearcă cronicizarea ei printr-un sistem legislativ incoerent firesc.

Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de Jurnal, râsu-plânsu

Lasă un răspuns

