Marea dezumflare……

Motto: La pomul laudat, sa nu te duci cu sacul-proverb.
Imi facusem un fel de bucurie spirituala din a o asculta pe Oana Stancu/Zamfir.As fi preferat si una fizica, dar nu mi se lipea de retina. Am scris si un articol in care ii sugeram Primului ministru ca ar fi bine daca ar lua-O consilierul sau.

Aseara, am inteles ca marele meu pacat este entuziasmul. Intr-o dezbatere firoscoasa, condusa de Sandra Stoicescu, printre invitati era si Oana preferata mea. Mai participa si Bogdan Chiriac.

Acesta a incercat sa explice, intr-un mod pertinent logic modul de operare al baietilor destepti din Energie.
Adica, foarte simplu: luau ieftin, vindeau mai scumpisor, ajungandu-se per ansamblu, la preturi si castiguri pentru escroci, exorbitante. Nici vorba de mita aberanta vehiculata de cercetarile Oanei. Si probabil, cum am fost eu contaminat de ipoteza Oanei, molima impresiei despre coruptia din Romania i-a cuprins si pe straini.
Adica, ne-am autocalomniat.

In felul acesta, inteleg de ce nici naiba nu lua in seama inteligenta de Agatha Cristie a preferatei mele Oana Zamfir.

Iar mie imi inducea si  niste suspiciuni, fata de indiferenta autoritatilor.

Construite probabil imaginar detectivistic, descoperirile simpatiei mele nu puteau fi luate serios in seama.
Astfel, mi-am revenit din marea fabulatie. Si ma gandesc la o reabilitare a impresiei indusa strainilor, despre Romania ca o mare tara corupta.

Poate daca Justitia ar lua in seama aceste ipoteze si le-ar invalida,dupa caz, alta ar fi perceptia strainilor despre noi, implicit si respectul!
Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de Jurnal, rasu-plansu

Lasă un răspuns

