Aiurea….

Da,da, simt ca incep sa ma aiuresc de cand fac rating Antenei 3. Si ce daca, veti spune. Asa este, si ce daca!
Oricum, sub aceste cuvinte se ascunde o mare nedumerire.
Pai, ce s-o mai lungesc .
Chestiunea este urmatoarea.
Ieri. La A3, am vazut anuntata cu mare patos, convocarea Primarului Cristian Popescu, la DNA.
Nimic deosebit, in afara de acel deja-vu specific surasului mefistofelic al casei, cand amusineaza rating pentru stirea care urmeaza. Am ciulit urechile si am simtit un Sergiu Andon chitit pe panda verbala.
Plictisindu-ma mutrele respective, am trecut pe Facebook.
Aci insa, o veste soc.
Artificiile de la locul dramei de acum o saptamana, ar fi fost cu foc rece.
Nu pot sa nu tresar dureros. Cine sa le fi incins focul?
Cred ca ma aflu intr-o lume de fantasme. Pielea mi se face ca de gaina si simt cald sub pleoape.
Gandurile alearga bezmetic, parca ar fi o canonada de artilerie.
Ma gandesc la victimile sinistrului, si nu pot fi linistit. Paralel cu silueta lui Piedone, imi apare chipul Primarului taranist, MARIN LUTU de la aceeasi Primarie.
Ca prieten, ii eram un fel de consilier onorific, in relatia cu presa. Ceva in genul dreptului la replica. Intr-o zi, il apuca limbutia pe prietenul meu si spune unor ziarist, ca se gandeste sa candideze la Primaria Capitalei.

Dupa, mi-am exprimat temerea ca nu a fost inspirata sinceritatea.
Parca as fi avut gura pocita, pentru ca la nici o saptamana, a inceput cavalcada necazurilor, legate de o licitatie.
Ajuns in acest punct, nu va ascund, ca la aflarea vestii ca Piedone se gandeste la Primaria Capitalei, ma intrebam aberant intuitiv, cand va incepe tavalugul la care am aasistat in cazul omologului sau taranist, Marin Lutu.
Aseara, am aflat despre artificiile cu foc rece. Asta-i tot.
Am vrut sa-mi estompez tulburarea pentru victimile de la Colectiv Club.
Inca o data…, „Dumnezeu sa-i odihneasca!”

Onu

4 comentarii

Filed under Pagini de Jurnal, Proza scurta.

4 responses to “Aiurea….

  1. Dumnezeu sa-i odihnească în pace!

Lasă un răspuns

