Am simțit vibrația….

Pe bune, fără nici o glumă .De fapt, nu este prima oară. După dexonline, vibrația este definită astfel: vibrație, vibrații, s. f. 1. Mișcare oscilatorie periodică a unui corp sau a particulelor unui mediu, efectuată în jurul unei poziții de echilibru, cu frecvență relativ înaltă; oscilație. 2. Vibrare (2). 3. Fig. Emoție puternică, înfiorare, freamăt. [Var.: vibrațiúne s. f.] – Din fr. vibration, lat. vibratio, -onis.
În Ajun de an nou, am cumpărat niște vâsc, după tradiție.
La o intersecție, îl simt brusc, intrând într-o vibrație diferită celei de până atunci. Aproape ca un tremur.
Mi-o spune ceva?
Îmi zic, și mă opresc , poate îi deslușesc intenția.
VÂJJJJ…. , urlă razant cu mine, bolidul unui dement grăbit să nu prindă stopul.
Oamenii cruciți se închină și-mi spun că mare noroc am avut.
La fel de speriat sau uluit, mă uit la rămurica de vâsc.
Vibrează liniștit, ca un tors fericit de pisică mângâiată.
Instinctiv,îl strâng în mână, ca o alintare, gândindu-mă că mi-a salvat viața.
Îi povestesc totul Vioricăi. Speriată, nu se mai oprește din închinat, că am scăpat teafăr, și mângâie cu gesturi tandre legătura de vâsc.
Azi, după ce am pășit în Noul An, și grație acestei pașnice ramuri de vâsc, încerc să descifrez ce s-a întâmplat.
Spun încerc, pentru că probabil este o minune.
Și minunile sunt convins, au discreția lor.
Probabil, când grăbitul nostru a accelerat, unda de șoc, ajunsă cu viteza specifică, a mărit brusc, vibrația rămurelelor vâscului.
Percepând-o, intuitiv, am avut senzația că-mi spune ceva, și m-am oprit.
Iar clipa aceea a fost momentul meu astral.
Onu

2 comentarii

Filed under Pagini de Jurnal, Proză scurtă

2 responses to “Am simțit vibrația….

  1. Precis n-a fost vreun cutremur?😉
    An nou fericit și la mulți ani!

    • Ei, nu chiar ca tragedia de la Colectiv pentru Iohannis, dar percepția drectă a unei legi naturale, căreia ne închinăm toți, ca fiind Divinitatea, a însemnat ceva, chiar dacă nu mi-a adus Guvernul meu. Un An Nou bogat în șotii!🙂

Lasă un răspuns

