De An Nou…

Nu mă laud. Nu sunt în formă. Probabil regimul alimentar pe care-l experimentez, conform dr. Hay, sau nu-mi priește, sau nu este mulțumit cum îl aplic.
Așa că, mă simt înfrigurat și indispus.
Probabil asta este cauza pentru care imaginea contururilor unui posterior, printr-o rochie transparent vaporoasă ale uneia din dansatoarele de la Kanal D, nu mă impresionează.
Îmi pare rău, pentru biata fată, care și-o fi pus mari speranțe în acest număr, dar asta e.
Nu-mi stârnește nici o emoție.
Probabil mi s-a făcut lehamite, de atâtea posterioare închipuit desăvârșite , până la sațietate, care au invadat ecranele.
Oare spiritul nostru mediatic, să fie atât de limitat?
Le-am suportat de Revelion, să le mai suport și după?…
Nu voi ascunde faptul că am reacții bărbătești destul de tonice, dar totul în Natură, are o măsură. Tot ce-i mult, strică!
Prea mult folclor- costume, tradiții, melodii, și urlete entuziaste, până la primitivism, satură, și devine indigest.
Și asta, la la fel , din orice altă delicatesă!
Cum spre pildă Concertul Orchestrei Filarmonice din Viena, prezentat cu ocazia Anului Nou, la care, am aflat de la TVR1, (da, ați citit corect, TVR1, nu Antena 3) se cumpără biletele cu un an înainte. Este drept, în somptuoasa Sală a Palatului Schonbrun, în care are loc spectacolul, nu cred să încapă multă lume evoluată spiritual, dar imbecil, mă întreb, pentru o comparație întru spiritualitate, care o fi audiența realizată de transmiterea acestui Concert?
Nu de alta, dar aș vrea să găsesc un nivel de preferințe, față de cel al auditoriului cu care se laudă A3, persiflând uneori, chiar grotesc postul TVR1.
Spuneam, că până și de frumusețea admirabilă a acestui concert, conform Firii, mi s-ar apleca, darămite de grețoșeniile dezgolite zilnic?
Cum însă, și-ar permite Premierul Cioloș, să irosească niște bani de la Buget, când doar pentru remunerarea Excelenței în handbal, a majorat premiile, s-a și găsit un cârcotaș (precis năimit de cineva) să vocifereze? Cum să irosești banul public, pentru a susține Orchestra filarmonică Geoorge Enescu, pentru un astfel de Concert?
Este greu, într-o Țară cu o mentalitate social- democrată, ca a noastră.
ROMÂNICA, după cum, cu amar, spun unii!
Onu

14 comentarii

Filed under Pagini de Jurnal, Râsu- plânsu

14 responses to “De An Nou…

  1. psi

    eu am trecut doar să spun: la mulți ani.
    un an mai senin, mai liniștit, mai bogat în lucruri și fapte bune.

  2. Eda

    La Mulţi Ani şi la cât mai multe postări !
    Un An Blând să aveţi cu dorinţele dumneavoastră !🙂

  3. Oare ce s-a întâmplat cu noi, sau, mă rog, cu unii dintre noi? Nu mai știm să separăm frumosul de urât, adevărul de minciună?

Lasă un răspuns

