CRONOFAGUL…

Asta este pentru mine, mare gură cască după fleacuri laic expuse. Ca aseară, spre pildă, când mi-a întors pe dos gândirea exprimată în postul NU ÎNȚELEG. Când l-am scris, eram convins că părinții își băteau fetele eleve la liceu, dar după aseară, am înțeles că motivul este spiritual/religios. Oricum, destul de grav, și cred că dacă intervenția Cronofagului nu va avea ineficiența din cazul Telepatia, a meritat să le ridic ratingul. Și, ca în toate cazurile când ne pretăm la gălăgie, spectacolul a fost satisfăcător pentru organizator. Iar pentru mine , util că mi-am înțeles greșeala. Că bătaia aplicată fiicelor în pericol de a fi smulse de lângă părinții lor afost un pretext, și nu cauza reală a gestului pirateresc norvegian. E bine totuși să te informezi, chiar împotriva prejudecăților.

Mai ales când o fac mulțimile.
Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de Jurnal, Proză scurtă

Lasă un răspuns

