Pe fugă…

Azi, voi scrie numai tâmpenii.Pentru că, de la decesul Getei, sora mea din Galați, nu-mi pot reveni din tristețe. Încep să realizez ce înseamnă depresia, și  cât de greu este să suporți durerea pierderii unei ființe dragi. Și mai realizez, că depresia nu este o glumă. Doamne ferește! Încet, încet, mintea aberează, nimic nu o mulțumește, noțiunea de sens dispare, iar tu, resimți o debusolare contagioasă.
Percepi starea de neputință ireversibilă.

Constat că am devenit foarte supărăcios, și încep să mă întreb dacă nu m-am născut cu vocația de văcar. Se spune că te superi ca văcarul pe sat. Lucrarea Domnului de a-mi fi luat sora, mă depășește, până la a mă îndoi că acest Domnul există într-adevăr, și nu este doar năcocirea unor minți speriate sau cointeresate , în a fi apărate de teribilismul Universului, născut de naiba știe cine.
Sau poate însuși creatorul acestui concept teribil, Universul, să fie însuși Domnul?

E cumplit să te zbați în neantul neînțelegerii.
La fel de ruinător ca încercarea de a-ți imagina Infinitul. Ruină și Necredință!
Onu

12 comentarii

Filed under Pagini de jurnal. Proza scurta.

12 responses to “Pe fugă…

  1. Flori Radu

    Cuvintele sunt de prisos..
    Sincere păreri de rău, dar şi asta e puţin. Nu-mi permit să-ţi zic să fii puternic, căci este prea greu..
    Pot doar să înţeleg.. Suferinţa asta o resimţim toţi, mai devreme sau mai târziu. Poate că oamenii prea frumoşi îşi termină prea repede misiunea de pe pământ şi se duc la cer, îngeri pentru sufletele noastre..

  2. Imi pare rau pentru pierderea suferita!

  3. Eu sunt mereu ” Pe FUGA” ! 🙂
    Chiar si acum caci suna clopotelul sa merg la cina ! 🙂
    Salutari prietenesti Onu ! 🙂
    Aliosa.

Lasă un răspuns

