Festina lente…

Recitindu-mă, după urările sufletești ale cititoarelor mele, ( de ce-mi vine să le apreciez ca deosebite?), parcă atmosfera nu mai are acea încărcătură devastatoare.
Ici, colo, o dată cu firave raze de soare, scăpătate printre nori, viața capătă accente promițătoare de optimism.
Știu din propriile trăiri, pe care le-am descris cu toată emoția inerentă, în Universul Feminin, cât de mult cântărește înțelegerea sufletului în momentele sale de răvășire emoțională.
Acum, scriu sub imperiul efectelor comentariilor asemeni razelor solare.
Raze trimise de sori precum Mihaela, Ela, Flori și Rhea, și nu mai amintesc pe cele care mi-au zâmbit încurajator și proteguitor, prin câte un like, dat nu mă îndoiesc din inimă. Și nu ezit să afirm, că la imboldul înțelegerii lor, am simțit nevoia de ceva plin de aroma și tresărirea vieții.
Așa că nu am așteptat , să merg la magazin, de unde am cumpărat o pungă de fasole verde păstăi, congelată și un litru de lapte vegetal din soia. Decongelată și pasată în laptele de soia, încălzit în prealabil, am obținut o cremă verde-vernil, gustoasă, pe care aproape am sorbit-o din câteva înghițituri , când lacome, când cumpătate, pentru a savura ca un prunc, deliciul laptelui de mamă. Mama Natură!
Viorica, soția mea, mă privește ușor ciudat cum îmi savurez preparatul. Invitată, a schițat un gest de ușoară neîncredere.
Nu am insistat, poate și încântat de faptul că mi-a rămas mie, toată delicatesa. Dar vă asigur, că dacă vrei să simți gustul viu al naturii, nimic nu poate fi mai rafinat decât acest preparat. O aromă delicată de migdale, a cărei atingere este la fel de tandră ca un gest sincer de iubire.
O recomand așadar, prietenilor mei virtuali, prilej cu care, vom realiza realitatea vie a farmecului prieteniei.
Onu

2 comentarii

Filed under Pagini de jurnal. Proza scurta.

2 responses to “Festina lente…

  1. Sincer, NU am auzit pana acum de combinatia PASTAI verzi congelate&lapte de soia dar o voi pune si eu in practica chiar daca madam nu se „omoara ”😦 cu asa ceva, ei placandu-i in mod deosebit LEGUMA care se cheama PULPA de PORC prajita asortata cu CARTOFI PAI ! 🙂
    Sera faina Onu ! 🙂
    Aliosa.

Lasă un răspuns

