CREAȚIE ȘI NATURĂ

Cred că orice om credincios, și-a pus măcar o dată, problema Divinității, încercând să și-o imagineze în felul său. Nu sunt o excepție de la regulă, dorindu-mi să știu, că mă adresez în cunoștință de cauză Ființei Suverane, a cărei operă , Natura este un fapt incontestabil.
Nu cred să fi avut rezultate în aceste căutări, în afară de amărăciunea neputinței mele de a –mi imagina cui mă adresez.
Azi însă, la emisiunea FERMA de la TVR2, reporterul Popescu a pronunțat sintagma NATURĂ ȘI CREAȚIE.
Auzind-o, a fost pentru mine, ca un declic, o revelație:
CREAȚIA.., CREATORUL A cărui operă incontestabilă este NATURA.
Atunci, am înțeles că am cui mă adresa, cu toată încrederea.
CREATORULUI, DIVINITĂȚII, asupra OPEREI căruia, nu există nici o îndoială.., dovadă vie, palpabilă, fiind eu însumi.
Și m-am liniștit, pentru că Ex nihilo  nihil.
Iar mai presus de exstența mea, a Naturii, ce altă dovadă palpabilă a Creației?
Indiferent de fantezia oamenilor și a slujbașilor săi?
Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de jurnal. Proza scurta.

Lasă un răspuns

