PĂCAT…

Unul dintre  prietenii mei de pe facebook, a dispărut din Listă.

Marele meu regret este nu dispariția lui, ci faptul că nu-mi amintesc de existența sa.

Îmi exprim amărăciunea, prin cele ce urmează:
Păcat, că n-am știut de tine, cel care ai plecat dintre prietenii mei virtuali.

Așa că, te rog, ai demnitatea să-ți asumi gestul, și mai ales, să ți-l justifici.. Pentru că echivalează cu a nu-ți privi responsabil, fapta.

Nu mă prăpădesc, din cauza plecării tale, ci de necaz că dacă ți-oi fi solicitat prietenia, am făcut-o fără discernământ intuițional.
Dar, la fel ca acelora plecați dintre noi, Dumnezeu să te odihnească!
Onu

6 comentarii

Filed under Pagini de jurnal. Proza scurta.

6 responses to “PĂCAT…

  1. Poate că el ți-o fi solicitat prietenia, iar acum a plecat cum a venit. Mi se întâmplă și mie, dar nu-mi fac probleme. Ușa e deschisă în ambele sensuri.🙂

  2. Salut Onu !
    Daca a disparut odata ce cele cateva zeci de mii de LIKE-uri de pa pagina lui Iohannis Werner Klaus, nu ma surprinde ci dimpotriva ! 🙂
    Dupa mine, sa dispara toti ” postacii platiti” ! 🙂
    Am auzit ca mai marii de la fb. vor scoate optiunea LIKE ! 🙂
    Eu banuiesc ca tu NU ai gresit cu nimic ci el a gresit cand pe fb.a aparut !
    O zi de JOI cu soare si bucurie ! 🙂
    Aliosa.

    • Alioșa, Bună,
      Postările mele sunt expresii de bucurie, neurmărind efecte de like. Ele însele mă destind sufletește, ele îmi oferă bucuria clipei, și like-ul primit, mă bucură când vine de la prieteni, pe care, paradoxal, îi trăiesc virtual.
      În asta constă și farmecul socializării. trăirea că te afli lângă o persoană sensibilă, care percepe reciprocitatea!
      De aceea, anumite mesaje, oricât de rare, reprezintă pentru mine realitatea vie, poate nostalgică, a Prieteniei.:)
      Onu

Lasă un răspuns

