Linie…

Zilele trecute, la un post tv foarte pătruns de importanța educării românilor, se spunea că soții, în chip de responsabilitate trebuie să-și însoțească soțiile la maternitate, și câte și mai câte… Zîmbim cu soția de lecția predată, și pe care o ascultam din motive de plictiseală, pentru că Pușa, pisica noastră, nu se simțea prea bine. Nu-i plăceau boabele pe care i le cumpărasem…Are dreptate, îmi spune soția, cu un aer autoimpus grav.
Tu nu știi că mezinei noastre, asistenta mi-a spus cu un aer complice că i-a trecut linie în dreptul tatălui.
– Cum…? A sărit ea, dar m-a adus soțul meu la Spital.
Nu mă crezi? Ia priveșteește pe geam! Vezi pe banca din curte trei persoane? Sunt el, soțul meu cu părinții mei!
Ce.., trebuiau să dea năvală peste voi?
Jenată, și puțin surprinsă, asistenta și-a reparat greșeala, cu scuzele de rigoare.
Atunci.., și eu am filozofat la importanța educației prin tv…
Pentru noi bărbații.., în devenire tați.
Maaare lucru și educația!
Onu

3 comentarii

Filed under Pagini de jurnal. Proza scurta.

3 responses to “Linie…

  1. Am sesizat corect sau mi s-a părut o nuanță de speranță în a deveni tătic? Dacă n-am greșit, să dea Dumnezeu și s-auzim vești bune!😉

    • Petru, chiar dacă postul este pretextul persiflării inutilității prestațiilor unor televiziuni, care nu au vocația de a -și justifica existența, prinosul meu de recunoștință pentru gândul tău generos, rămâne același!🙂
      Onu

  2. Pingback: Femeia: o provocare – My life as Ioana

Lasă un răspuns

