Femeia-tărâm miracol

Sună ciudat, desigur, dar încercând să răspund invitației blogăriței Ioana Dabija din Iași.., cred că un gen de eseu despre cum vedem noi bărbații.., femeia, am rămas, pur și simplu blocat.
Nu-mi cred ochilor să fi scris Cartea Universul Feminin. Deși.., totul este trăit.., suferit. Crâmpeie de viață, în feeria și dramatismul lor.
Îmi amintesc .., de parcă a fost ieri, reacția celor cărora le-am oferit spre lectură volumul.
-Chiar tu ai scris-o, tu ai trăit aievea, cele povestite, nu te-a durut sinceritatea relatărilor, asprimea clipelor?
I-am ascultat și mi-am recitit cartea. Și nu mi s-a părut a fi ceva dramatic.
Este drept, nu conține scene amețitoare de sex extravagant, cum poate s-ar aștepta cei care, spre nenorocul lor, nu au descoperit farmecul feminității, trecând orbi, și surdo-muți, pe lângă acest miracol al Creației Divine.
Ca final,aș îndrăzni, dragă psiholog Ioana Dabija, cu vârfurile rădăcinilor adânci în pământ polonez și în Republica Moldova, să îți  lansez invitația pentru lectura cărții mele Universul feminin, din care vei extrage , fără subiectivitatea deformantă farmecul vital al acestui tărâm miracol…, FEMEIA.
De altfel, din revărsarea de gingășie și sensibilitate, a comunicării virtuale, de pe Facebook, sper să rezulte cu prisosință, realismul percepției mele asupra acestui miracol Divin.
Onu/Madi și Onu Blog

5 comentarii

Filed under Pagini de jurnal. Proza scurta.

5 responses to “Femeia-tărâm miracol

  1. Femeia, un subiect inepuizabil și atât de controversat! Abordându-l, vei avea mereu critici de tot felul, dar nu se va putea spune că plictisești.🙂

  2. La mulţi ani tuturor doamnelor şi domnişoarelor! Cu respect.

Lasă un răspuns

