Povara uitării. Pretext…

Aseară, m-am culcat cu gândul la Ioana Dabija, din Iași. O senzație clar-obscură, de deja-vu, nu-mi dădea pace. De unde o cunosc pe fata aceasta?
De unde starea aceasta de realitate?
La câteva imagini de instagram, percepția că am fi fost cândva apropiați, crește aproape veridic. Mâna sprijinită pe frunte, nu mă ajută.
Îmi amintește doar că am văzut-o într-o foto, ca o frumusețe de cadră , față de care am rezistat eroic, tentației de a nu da o fugă până la Iași, să mă conving de existența ei reală.
Am rezistat gândului, de teama altor nerezistențe!
Și acum, iată-o, reapare cu un băiețel în brațe, care parcă nu vrea să fie mai prejos de mămica lui.
În poză, mai văd conturul buzelor, care îmi amintește de artista….,na.., că memoria iar îmi joacă feste, dar sunt sigur că este de o asemănare geamănă, cu Ioana.
Revăd gura superbă a Ghelcăi, profesoara mea de limbă rusă din Moscova, pe care la început, nu am îndrăznit să o sărut, dar după ce ea mi-a dat curaj, trăiam copleșitor fiorul plăcerii buzelor , care abia reușeau să se mai despartă.
Așadar, știu cine este Ioana , și mă bucur pentru prezența ei în Sublimul feminin..
LA MULȚI ANI, de ZIUA FEMEII!
Onu

2 comentarii

Filed under Pagini de jurnal. Proza scurta.

2 responses to “Povara uitării. Pretext…

  1. La Multi Ani FEMEILOR din viata ta ,ONU ! 🙂
    Seara placuta ! 🙂
    Aliosa.

Lasă un răspuns

