Intercepții…

Mare, apetisantă pălăvrăgeală pe cuvântul intercepții.
Acum două zile, am văzut că nu merită.
Pe scurt, s-a întâmplat cam așa:
Mă sună din Târgu-Mureș cineva, și fără să mă cunoască, mă-ntreabă: ce suferință ai?
Mă chinuie o insomnie, răspund.
Și discuția continuă pe o comandă de prafuri de plante cu efecte sedative.
Deseori, pentru a cunoaște suficiența este necesar să o mimezi cu nonșalanță.
Ăsta-i tolomac rău de tot. Se simte după naivitatea lui dezinvoltă.
Să-i dau tot cu plantele, poate ține.
Și a ținut, pentru că ne-am despărțit amiabil, fiecare mulțumit de deșteptăciunea autoînchipuită față de celălalt.
N-am comandat nimic pentru sedarea mea prin plante.
A doua zi, un plic și o ofertă:
ginseng e foarte bun calmant, asigură adormirea ușoară, fără întreruperi. Coincidența îmi atrage flagrant, atenția.
Măi, să știi că am fost ascultat. Altfel, cum s-a aflat că aș avea nevoie de ginseng?
Dar cred prea mult în Statul de drept la care aspirăm.
Totuși.., cum?
Cum s-a ajuns de la o confesiune despre insomnie, la oferta de ginseng?
Înseamnă că firea mea locvace mi-a transmis inconștient, în eter nevoile, și binevoitorii cu propriul interes, s-au conformat.
Ce intercepții, ce turnătorii opoziționiste, ce E coli, ce brânză de Brădet?!
M-am prins, că în mine însumi zace răul.
În mine și în închipuirea mea bolnavă, că aș fi deștept foc.
Că nu MCV este cauza propriei mizerii sufletești, șamd.
Ei, și ajuns aci, moment de acar, cum o cârmesc spre un EU mai bun, mai român adevărat?
Dar or fi mai rămas români adevărați.., mioritici…?
Onu

3 comentarii

Filed under Pagini de Jurnal, Râsu- plânsu

3 responses to “Intercepții…

  1. Mai sunt câțiva, trebuie să mai fie, altfel nu s-ar vorbi despre ei pe diferite canale. Da-s pe cale de dispariție.

  2. Petru,
    Nu sunt fatalist.
    Cred în legea conservării energiei
    .Nu dispar, se transformă.
    Trebuie numai privit filozofic-religios.
    SUNT CONVINS, CĂ DOMNUL are o ARCĂ PENTRU MIORIȚELE SALE.🙂

Lasă un răspuns

