BLAZARE

 

Astăzi, sunt blazat. Scriu doar ca să scriu. Ca o nedumerire, față de omenire.  Despre hrana crudă. Dar nu voi coborî ștacheta calității.  Astfel, aș dori să fie un articol interactiv, un schimb de păreri, o veritabilă socializare. Dar…, să mă explic.

Mi-am descris de mult, preocuparea pentru hrănirea sănătoasă. Nu însă ca o obsesie, ci ca pe un scop în sine.

Așadar , sunt foarte nedumerit când pentru acest regim alimentar, crud în speță, se recomandă  nu doar mese puține, ci și  porții   mici.

Ar însemna un aport caloric redus, insuficient, și de aci, un dezechilibru  anatomo-fiziologic.

Farmecul atracției fizice ar dispare, iar bucuria vieții s-ar atrofia. Se va adapta cumva organismul înfometat la asimilarea azotului atmosferic? Sau poate hormonii plăcerii atracției se vor activa?

Maaaaare dilemă!

Cine are o experiență verificată, este solicitat să cuvânte, dar nu prin surâsul discret al unor unor like-uri.

Mulțumesc!

Onu

2 comentarii

Filed under Pagini de jurnal. Proza scurta.

2 responses to “BLAZARE

  1. Și totuși, eu mă limitez la un like, pentru că n-am experiența unor astfel de diete și nici n-am încredere în ele. Consider că un om cu o alimentație echilibrată nu are nevoie de așa ceva.

Lasă un răspuns

