Mofluz

Azi sunt mofluz, și nimic nu-mi intră în voie.

Spre pildă, nici ex-Primarul Piedone, care afirmă: -Chiar daca sunt ortodox, Dumnezeu este unic, așa ca le urez tuturor credinciosilor catolici un Paște Fericit.

Cum adică,există cel puțin doi Isus înviați, la date diferite? Sau unicul Isus este o jucărie la cheremul  tuturor? Când au nevoie de el, îl invocă în ajutor, fie la bine, fie la rău/greu ?

Mi-e dificil, și-mi dau seama, că asta se datorează greutății mele religioase de cap.

Cum adică, Dumnezeu a hotărât că în același spațiu nu poate încăpea decât o unitate, iar pentru credincioși,  în fotoliul divin, pot sta doi Mesia? Nu mă îndoiesc de cei Doi sau de câți o mai născoci birocrația  bisericească.

Cert este că nu accept decât existența unei Divinități.

Cu atât mai atotputernice, cu cât omul încă nu i-a dat de urmă. Pentru că, totul se reduce la ipoteze.

Onu

5 comentarii

Filed under Pagini de jurnal Pamflet.

5 responses to “Mofluz

  1. Interesele reprezentanților Bisericii au dus la un astfel de… paradox spiritual… Cum s-ar spune, fiecare parte cu „învierea” ei… ☺

  2. Pentru orice eventualitate, am sărbătorit și astăzi. Dacă tot e duminică și am avut ocazia.😉

  3. Pentru mine, credința este un subiect tabu. Trebuie respectată așa cum trebuie respectat individul.

Lasă un răspuns

