HEMORO EAZY

O reclamă publicitară destul de simpatică. Mie mi-a plăcut până la deliciu.

Alte persoane au fost însă enervate, ascultând-o.

Persoane pe care eu le apreciez în mod deosebit.  În fapt toată inspirația constă în asocierea a două cuvinte, a căror pronunție dă  cuvântul hemoroizi.  Simplu ca genialitatea inspirației.

Reclama, de fapt, este  următoarea discuție:

Cineva  merge la farmacie și se plânge de dureri hemoroidale. Farmacista.., cu un aer nonșalant, îi recomandă o cutie cu  Hemoro Eazy.

Dar nu îi arată produsul., ci îl fierbe cu oferta  suferinței lui.

El, pacientul, delicat, precum inocența, o întreabă dacă  ține hemoroizi  în cutie, ca medicament,   și continuă:

-Cum , pe lângă hemoroizii mei, îmi mai dați și alții?

Șansa lui, spre explozia mea de râs, este că autorul spotului publicitar, focalizează  imediat,  cutia cu produsul  farmaceutic,  întitulat :

HEMORO  EAZY.

Asta mai zic și eu Puzzle medical.

De toată înțelegerea.

Numai că  puțin diferit de WOW.

Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de jurnal. Proza scurta.

Lasă un răspuns

