…..

Aseară, după demisia Ministrului Muncii, iar am consatat că sunt  inconsecvent.

Cu o zi înainte, Stimata Doamnă, îmi părea a avea un zâmbet complexat, ușor ciudat,  față de normalitate.

Probabil că sunt apt pentru turma politică, să fiu manipulat prin eterosugestie.

Ei bine, a fost suficientă afirmația cuiva, cum că persoana în cauză este un distins cadru universitar în Dreptul muncii, că mi-a și devenit simpatică.

Mai mult, chiar plăcută feminin. M-a și mâhnit constatarea că nu sunt student, să mă aflu în vecinătatea sa, să-i sorb cu nesaț, conferințele.

Dar  dacă bine mă gândesc.., nu calitatea învederată de comentatorul menționat,  ci faptul de a nu fi achiesat la politica duplicitară guvernamentală  a reabilitat-o în ființa mea.

Cu această naivă corecție, să mă fi reabilitat și față de mine însumi?

Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de iurnal, rasu-plansu

Lasă un răspuns

