Percepții postmoarte clinică

. Eu cred că a fost eradicată corupția, în România.

Dovezi?

Căutările unei anumite media audovizuală prin cotloanele fabulosului  credinței.

Cântăreața Ionela Prodan, , n-am înțeles dacă într-un accident cumplit sau într-o nălucire a imaginației, l-a văzut pe Isus Hristos, care, incredibil, arăta așa ca în icoane. Mă întreb nedumerit, dacă  nu ar fi văzut nici o icoană cu chipul Mântuitorului, cum i-ar fi apărut acesta?

Departe de mine, păcatul necredinței, dar refuz să fiu prostit cu bună știință.

Aș prefera mai curând, să știu care sunt banii pe care-i primesc cei  atât de pătrunși de duhul sfânt al RATINGULUI!, prezentându-mi elucubrațiile Ionelei Prodan sau ale nu știu cărui așa zis Pastor , chipurile, revenit din moarte clinică. Eu cred că sunt luat de prost, dar totul, inclusiv închipuirea tupeistă de a te considera prea deștept,   ar trebui să aibă o limită.

În fapt, de ce să nu fim luați de proști, de către guvernanți, dacă  mărunțimea audiovizuală, ne tratează ca atare?

Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

