COȘMAR CU PUTIN

Da, cu marea obsesie a Americii și a postacilor acesteia.

Aseară, imediat ce ațipesc, îmi apare Putin.

Mă salută binevoitor, ca în poze, și-mi spune, cu un surâs enigmatic:

– Știi de unde vin? Din Crimeea!

–Visez, îmi spun  somnoros, și-i răspund:

-Înseamnă că Radu Tudor are dreptate, în privința unor invazii din partea ta, mai  ales, după ce ai bătut palma cu Erdogan!  Dar ce zici, dacă îl sun la Antena 3, iar el anunță Deveselu,  că-mi tulburi liniștea românească?

P oate nu ai conștientizat scutul american de la Deveselu, chiar dacă Președintele Iohanis, nu și-a făcut timp pentru aniversarea  deschiderii acestuia. ?

Îl simt pus în temă, și-mi scade curajul.

Încerc  să tac, poate pleacă. Strâng ochii, poate dispare. Nici vorbă. Rusul și-a pus în cap să mă terorizeze cu prezența lui în somn.

Dar nu-i  nimic, eu tot în Deveselu și în protecția americană, cred.

Și mai ales, în ura lui RADU TUDOR pentru RUȘI și PUTIN.

Și aștept zorile, care SIGUR, mă vor salva de Coșmarul Putin, din Crimeea!

Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de jurnal. Pamflet

Lasă un răspuns

