Iar plouă…

Nesuferită, vreme. Umed, tot timpul. Iar meteosensibilitatea nu mă iartă. Nu că m-aș prăpădi de rău, dar nu o mai sufăr.  Îmi inspiră un gust trist, greu suportabil. Încerc să scap de starea mizerabilă, privind o hartă a lumii, de pe coperta unei  agende.  Nu văd prea multe. Europa și parte din Nordul Africii.

Mă surprinde lipsa Americii.

Tresar:o fi înghițit-o deja UE? Așa repede, și mai ales după ieșirea Marei Britanii?

Doar nu pentru asta, s-o fi constituit UE?.

Gîndul că a fost cotropită America, după ce a destabilizat Nordul Africii, și mai-mai să îi reușească și diversiunea cu Iranul, îmi dă fiori. Cine ne mai apără de lăcomia Rusiei?  Momentul  mi se pare cumplit, și privesc prin apartament, un culcuș, unde să mă ascund de bestia cotropitoare rusă. Nu văd un colțișor în casă, unde m-aș putea ascunde de furia invaziei ruse.  Sunt o fire impresionabilă, și de când îl ascult pe unul, despre lipsa de caracter pacifist a rușilor, trăisc într-o teroare continuă.

Mă uit derutat prin agendă, poate dau de vreo urmă de America

. Parcă prea ușor s-a încheiat lupta ei, împotriva lui Putin.

Cum va arăta Mapamondul fără  Unchiul Obama?

Ploaia îmi pătrunde în oase și nu mă doare. Dar îmi lipsește mult gândul protecției Americii.

În fond, de ce m-aș neliniști, că eu n-am cârtit împotriva nici unuia, încercând să-l transform în sperietoarea românilor slabi de înger, care cred pe oricine.  Nici nu l-am lăudat pe Biden, nici n-am fost invitat la a mă îmbuiba cu bietul curcan american, Nici, nici…

Urmez conștiincios lecția sfântă a istoriei noastre: capul plecat și lingușitor, sabia nu-l taie.  Nu mai răsfoiesc, America nu-i.

Să fie tot o făcătură de-a rușilor, după ce le-a zâmbit  șansa creării UE?

Mă sufoc, merg să  aud ce spune Radu Tudor.

El știe tot, în probleme de NATO!

Onu

 

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

