Transportul în comun

A dat Domnul, ca să ni se spună de la obraz, cum suntem: nici mari, nici mici, nici proști, nici tâmpiți, ci doar niște calici meschini!

Merci beaucoup, Nasta!

Nasta Blog

                 Să mai scriem si noi câte ceva. Cred că majoritatea stiu cum e să circuli cu trenul sau autobuzul. Eu circul des cu trenul din cauza jobului si doar daca este cazul cu autobuzul. Am ajuns la nivelul de saturație maxima.Acum ceva timp mi-am permis ca tot românul sa merg in concediu. Mă trezesc cu noaptea în cap, ajung la gara, mă urc în tren, loc plătit, totul ok pana in Constanta. Acolo înghesuială mare dom’le, care mai de care cu genti, gentute si trollere, unii chiar exagerați, parcă au plecat cu tot șifonierul după ei chiar dacă stau la mare 2-3 zile. Culoarul acoperit de trollere si genti. Încă două stații și stăteam câte doi pe un scaun.

Vezi articol original 606 cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Filed under Diverse ...

Lasă un răspuns

