Dezavuez brutalitatea!…

Epopeia Bourenilor, tatăl bătăuș, și și fiica îndărătnică, prezentată obsesiv, cu un cinism aproape sadic,de către mai toți slujbașii Antenei 3, m-a făcut să mă întreb, cu ce drept, nevoia mea de informare, trebuie să fie torturată, și ce deosebire este între cei din Antena 3 și Boureni?

Doar pentru dreptul lor de a face rating?

Am dedus, cu toate eforturile papalicești ale Anteniștilor, că tatăl, de o violență incontestabilă , și implicit condamnabilă, încerca în felul său mentalitar bourean, să-și aducă fiica, pe calea spre casă.

Dar ce are ANTENA 3 CU SUPORTABILITATEA MEA românească proverbială?

Încerc să le deslușesc liberalismul , nevoia nesătulă de bani, dar eu, consumatorul, nu am nevoie de  o brumă de bun simț din partea lor?

Cât va continua această agresiune antenisto-boureană asupra nervilor mei, doritori de informare?

Onu

2 comentarii

Filed under Pagini de jurnal. Pamflet

2 responses to “Dezavuez brutalitatea!…

  1. Cam aceeași insistență la această știre am văzut-o și pe celelalte posturi. Cred că am făcut alergie.

    • Așa este, dar nu cu aceeași insistență în a trage cu cleștele, opinii ostile personajului.
      Ieri, am făcut legătura că era indirect, vizat și Băsescu, obsesia lor , de la Voiculescu încoace.
      M-am mai liniștit cu obiectivitatea lor jurnalistică.
      Probabil așa-i Presa actuală!
      Onu

Lasă un răspuns

