CU TEAMĂ…

Nu vă pot ascunde faptul, că mi-e teamă să -mi continuu blogul. Aș putea avea  surpriza onoarei unui ONG condus de un veritabil profesor anonim din Cluj, sau de altul, ca Mugur Ciuvică, a lipsei de originalitate, sinonImă cu plagiatul, cum că am folosit cuvintele limbii române neaoșe, fără să le fi indicat sursa  lingvistică. De aceea, pentru a evita orice aberație profesională,  cu piele de găină,afirm că toate cuvintele mele sunt românești neaoșe, sau poate uneori neologisme, care apar și în DEX.

La alte neînchipuite întrebări, nu am frici, și sper, că dacă DEX  nu va fi modificat de OPOZIȚIE, eu să nu fi  plagiat limba rusă.

Mai ales că în aburul care vine dinspre  nu știu de unde zgândărit buboi sufletesc, simt o tentație atât de antirusă, încât îmi vine să-i ridiculizez  pe Tolstoi, Dostoievschi, Gogol, Cehov, Pușchin, Lermontov, Maiacovschi, Ceaicovschi, Glinka, suspectându-i  de lăcomie teritorială nesătulă.

Ei, nuu…, că propagandă subversivă a plagiatului, mă îndobitocește.

Sper să nu mă transforme într-un  antisecurist.

Probabil, că și exPreședintele Constantinescu a fost atât de intoxicat  cu zvonurile  anticomuniste interne, încât a fost cuprins de o stare de teamă bolnavă,de a mai candida la un nou mandat.

Abia acum, reiterând lovitura trăită de domnul Constantinescu , realizez simbolistica spirituală, a drobului de sare.

Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

