LA MISHU-N POST

Dacă vrei mizeria lumii copios a degusta,

Ascultă-l pe Mishu Gâdea, la emisiunea sa.

Omul nu e rău; pe bune…, îi place audiența.

Dar, la fel de pe bune, mă întreb:

-Din ce câștigă…, cât se transformă în clemență?

Să-mi fie firea, într-atât duplicitară,

Încât din ce câștigă omul,

Să dea pe lumea din afară?

Aceste gânduri, mă frământă,

Când..,  chip umil, cu gesturi  blânde,

Îmi repet ruga…, plin de căință:

-Mă iartă.., Doamne, de Necredință!

Onu

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de jurnal Poezie

Lasă un răspuns

