MIZERIE…

Nu mă simt bine și nici nu știu, dacă mi se pare.

Dar cauza este clară: m-am plictisit de Cioloșiada PNL-ului.

ÎNSĂ ,Doamne, ce se poate FACE CU UN popor, care în loc de mâncare, simte nevoia de râs?

De vorbit în hohote fără noimă, de nemestecat și înghițit întreg, doar de dragul vorbei închipuite despre râs:

-cu râsul, am trecut plânsul.

Un rîs de un bănuț, numai  pentru trecerea Styxului.

Un râs pentru a pluti  fericiți, între agonie și extaz, pe buturuga găunoasă a vieții.

Doar pentru a pluti.

Un fel de masturbare, în iluzia trăirii clipei…

Numai Cioloș, nederutat de curtea liberală, care i se face,  placid.., ca și fiordurile lăsate pe față, de vărsatul copilăriei, își debitează discursul monoton și fad, știind că la precomanda  organizării, succesul  în zgomot de palme,  îi este asigurat.

Pe acest fond artificial, l-am întrezărit în memoria brumei cunoștințelor mele de istorie, și  pe venerabilul liberal Brătianu, alergând cu limba scoasă, prin Europa timpului său, pentru a ne aduce  DOMNITOR STRĂIN, noi  nefiind  în stare, a  ne lua soarta în propriile mâini.

Așa că, apelând  la istorie, am înțeles plictisul discret al lui Cătălin Predoiu.

Știa ce vor patrioții liberali  adevărați, pentru românii care-i  cred.

Astfel, și eu  îmi privesc discret ceasul, să văd cât naiba o să mai treacă, până termin această  mizerie de articol.

Onu

 

Lasă un comentariu

Filed under Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

