ALEGERI PARLAMENTARE

Mâine, volens nolens, merg la vot, pe orice vreme.

E o obligație față de mine însumi, o dovadă a responsabilității maturității .

Altfel, cum aș putea reacționa față de toți flencăii care salivează , invocând opoziția? Inconvenientul este că  nu mai am încredere în mine. Spre pildă, dacă voi fi ales, mă voi abține eu, cu tot liberalismul meu, să nu mă las tentat de slăbiciunile sentimentale? Dacă mă voi îndrăgosti subit, de cineva din opoziție? Nu va fi o abdicare de la principiul  democratic, de a-mi păstra castitatea politică?  Deja, îmi place de câteva Doamne, de la A3, cărora, cu tot autocontrolul, zâmbetul și ochii, le fac fețe-fețe, spre stânga.

Le înțeleg, pentru că și mie, îmi scapă pieziș ochii, către Alina Gorghiu. Este drept, că din copilărie, m-am identificat, războindu-mă cu amazoanele de nicăieri. Dar sper în înțelepciunea mea de român iubitor de Patrie, și nu voi vota pe cine nu trebuie, spre a nu greși politic-emoțional .

Mai este puțin. Mîine, mă trezesc  devreme și plec direct la vot, să evit orice ezitare păcătoasă.

Nici nu voi deschide tv-ul până la ora 21.30.

Șocul agoniei și extazului, dacă va fi, va fi mai suportabil.

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

2 răspunsuri la „ALEGERI PARLAMENTARE

  1. Multă inspirație în alegeri! Și să fie într-un ceas bun! 🙂

Lasă un răspuns

