SINCERI?!

Oare putem fi sinceri, cu noi înșine, astfel, încât să ne dezvăluim  gândurile bune, fără riscuri?

Cele ce urmează, sunt reflecții pe marginea unui apel umanitar, făcut de o blogeriță cu suflet caritabil.

Am simțit spontan, tentația unei reacții favorabile, dar mi-am retras mâna, ca ars.

Dacă și anonima, a căzut victima unei escrocherii, iscusit ticluite? Sau, eventual, sunt atât de searbăd la suflet, încât născocesc monștri, sub pretextul de a-mi masca meschinăria?

Posibil, dar ascultând prea multă politică, vorba Marelui NICOLAIE IORGA, EU, NU MAI SUNT EU!

TRIST, FOARTE TRIST, CĂ AM AJUNS,LA NEÎNCREDERE ÎN  MINE ÎNSUMI!

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

2 răspunsuri la „SINCERI?!

  1. Bună, Onu,
    Te rog frumos să nu mă asociezi cu „escrocherii”. Mai scrii şi public aşa ceva. Sunt lucruri verificate şi le pot garanta/dovedi oricând.

    ZI bună.

    • Nici vorbă,cum ar putea gândi un om normal, așa ceva?Îmi pare rău și îți prezint scuze. Ba chiar voi șterge numele tău, din postul respectiv, cu tot regretul neînțelegerii lui. Chiar nu mai simt nevoia de asemenea comunicare, ce poate deveni penibilă. Scuze, dar nu voi renunța la text, care m-a amuzat copios,în timp ce-l redactam. Sorry, once again! 🙂

Lasă un răspuns

