De Sfântul IOAN

M-am trezit, îmbăiat în senzația călduță a zilei mele. Nu știam că sunt Înaintemergătorul  Domnului. De fapt, nici nu prea înțeleg această titulatură. Mă face să-mi închipui  sursa imaginației creatorilor de funcții ministeriale. Abia acu, realizez, că trebuie să fie niște capete de bună credință.

Cum le mai născocesc ei, drăguții!

Nu este de mirare că lucrurile gândite, merg prost. Visează la cai verzi, pe ecranul funcției.

Dacă, noi românii,le-am dat butonul, ce să facă și ei, cu el?!

Dragnea, surâde tot mai puțin.Cred că se resimte după lipsa grimaselor retorice ale plecatei Alina Gorghiu.

Și mie îmi plăcea fata aceasta.., ca un stimulator de căscat nervos.

Raluca Turcan, cu injecția de Pușkin, își menține vigoarea antifascistă, a mujicului rus,  trimis beat, în lupta pentru eliberarea de cotropitorii verzi ai lui Hitler.

Dar vigoare sucului prunelor rusești, și-a spus cuvântul.

Neamțului, i-a înghețat ceafa, și s-a retras rebegit, iar rusul în dezmeticire, căuta Berlinul prin București.

Momente tragicomice, despre eroi și victime, care în copilărie, îmi strecurau groaza în suflet.

Azi, e ziua Sfântului Prooroc Ioan Botezătorul,și nu ascund, că sunt tare mândru, de Predecesorul meu., și al tuturor rubedeniilor mele întru Alianța Numelui sfânt. Iar după Tradiție, ne doresc tuturor, La Mulți Ani!

Și, conform nu știu cărei reclame, La Mulți Ani și ficatului meu, căruia i-am cumpărat o bucată de brânză proaspătă de vaci, care amestecată cu miere de albine, mă face să gândesc la râurile de lapte și miere, din Paradis.

Onu

12 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

12 răspunsuri la „De Sfântul IOAN

  1. La mulți ani, cu sănătate!

  2. La mulți ani, cu multe realizări în continuare! Sănătate și voie bună! 🙂

  3. La mulți ani cu sănătate și inspirație!

  4. La multi ani frumosi si sanatosi! 🙂

  5. Un gând de fericire și urări (toate) de bine, cu drag le ofer și eu pentru tine, om frumos! La mulți ani!!! 🙂

Lasă un răspuns

