Flecar

Românul e flecar.

Gândesc astfel, nu pentru că  ne-ar caracteriza, ci după evoluția talk-show-rilor.

Nicăieri, nu cred să se bată apa-n piuă, ca la reprezentanții noștri, invitați la șueta presei.

Ar fi, ca și cum primarul urbei, ar invita țăranii la o dezbatere comunală, pe marginea șanțului Primăriei.

Nu că aș fi incapabil, să ronțăi atâtea semințe.

Dar cred căm-aș plictisi cumplit, să mă caut prin buzunarele născocirii, pentru a fi în fruntea aleșilor mediei, întru pălăvrăgeală.

De fapt, nici nu cred că aș avea ce născoci despre Coldea, spre pildă.

Cu , sau fără voia cârtitorilor, omul și-a făcut treaba, și presupun, a nu  i se imputa ceva profesional. Că l-a promovat Băsescu,  că  nu l-a schimbat Iohannis, nu e treaba mea de clevetitor.

E drept, că nici de rating, nu am nevoie, dar parcă mi se crispează stomacul, la repetarea pretextului de cleveteală.., Coldea.

Mă întreb amuzat, la gândul că aș fi fost propus de Ceaușescu, ambasador într-o țară,care ni s-ar fi dovedit neprietenă.

Eram eu vinovat, sau Ceaușescu, pentru inamiciția cuiva?

Eram eu degradabil?

În spatele blocului, iarna, se adună o haită de dulăi, printre care, dulăul cel mai fățos, trece indiferent, pe lângă scheunatul  jalnic, al javrelor, cărora Natura, nu le-a conferit statutul de dulău.

Nu au bietele,  nici o vină , deși, după gudurat, se vede că le-ar surâde .

Cam așa văd eu și reacția față de Coldea. Cu deosebire, că  aceasta, probabil aduce și rating.  

Onu

10 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Pamflet

10 răspunsuri la „Flecar

Lasă un răspuns

