Me gusta

Presupun că înseamnă: Îmi place!

De ceva timp, am bucuria și onoarea de a fi viziat de cineva, pe nume garabatos. Pare răpit din aerul soarelui torid mexican. Deși nu înțeleg ce scrie, simpla sa trecere îmi conferă o emoție captivantă, de domeniul fantasmelor imaginației  încinse de aventurile născocirilor copilăriei : iubiri inocente de actrițe superbe,din filmele americane, disperări  limită, că nu le vei îmbrățișa niciodată, lipindu-te de făptura lor, ce părea ruptă din  alt univers. Lumea eroinelor filmelor copilăriei, care mai reverberează încă, la fel de sfios, prin vizita virtuală a lui garabatos. Lume aparent uitată, dar care, tot  freamătă înfiorată, ca la spaimele pe care probabil le insufla urletul în noapte, al coioților, în căutare de carne fragedă . Afară, cred că este destul de rece, dar la fiorul gândurilor lumii lui garbatos, mă transpun sub cerul torid mexican.

Da.., garbatos. Bine-ai venit pe blogul meu!

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

2 răspunsuri la „Me gusta

  1. vă mulțumesc pentru că m-ati acceptat am vrut doar să împartă această lume a literelor

Lasă un răspuns

