Într-o relație…

La multe chipuri de pe Fb, care-mi plac,  găsesc  specificarea: într-o relație.

Ne fiind o fire, rapace, mă simt stânjenit de această menționare. Îmi oripilează  entuziasmul bărbătesc  nativ.

Chiar dacă nu dau buzna, ca necuratul,  peste sufletul nimănui, resimt o apăsare îngrijorătoare.

Chiar toată lumea este într-o relație?

Atunci, ce fac eu, aflat efectiv într-o năzuință de relație, fie ea și iluzorie, adică virtuală.

Să renunț să mai am relații, să mă pustnicesc?

Nici măcar nu știu să psalmodiez niște versete biblice.

Să mă apuc acum, de studiul Bibliei, fără vocația nativă,

că nu toți or face-o fără o deliberare divin inspirată.

Dar, încerc o ieșire interogativă, oare toate aceste relații funcționează în termenii umani biblici, sau doar ipocriți social?

Mă opresc, deoarece, a intervenit ceva, care m-a tulburat ușor.

Tot pe tema convingerilor religioase.

  Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

2 răspunsuri la „Într-o relație…

  1. Bun găsit. Cred că mai important e ca aceste persoane să fie „într-o relație cu …”, să fie o relație asumată de ambele părți. Altfel, mie nu mi se pare credibil, doar dacă cealaltă persoană implicată în relație nu are cont de facebook – foarte puțin probabil în timpurile noastre. Ceea ce înseamnă că nu toată lumea e într-o relație, dar afirmă contrariul din diverse motive, pe care refuz să le înțeleg.
    Pe de cealaltă parte, există persoane ca mine, care deși sunt într-o relație, preferă să o țină departe de ochii lumii de pe facebook.
    Sănătate! 🙂

Lasă un răspuns

