Kafkian

Spre jena mea bloggeristică, nu mi-e prea clar cuvântul kafkian.

Și asta, sigur din motivul că nu am citit ceva de Kafka.

Probabil să fie foarte interesant, din moment ce multă lume, îl repetă, cu o vervă molipsitoare.

Iată  din parte-mi o carență cât un crater.

Ca să-mi completez lacuna , am cumpărat  America, de Kafka.

Ca și el, nici eu n-am fost în America, deci va fi o lectură plăcută.

Ei bine, cred că nu sunt de Kafka, pentru că nici n-am început să citesc bine, și m-am plictisit.

Grav, vor spune cei care i-au rezistat. Recunosc, nu am o rezistență kafkiană.

Opaa..! Ce interesant, nu?

Am rostit cuvântul kafkian.

Să fie de bun augur, să intru în lumea celor citiți?

Nu-mi vine a crede,cât de ușor pot evolua!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal Pamflet.

Lasă un răspuns

