Păcat,

Păcat, că unii oameni, sunt neglijenți, nepăsători și leneși.Uite eu, spre pildă, am pierdut începutul unui articol. Despre demonstranții de la Guvern, pe care mi-i imaginam eroi ai revoluției franceze, cavalerii curajului popular, cărora, nici Bastilia nu le-a rezistat. I-am privit cu uimire, pentru forța plămânilor și a corzilor lor vocale, pentru stoicismul cu care se lăsau împinși de polițiști, fără să reacționeze cu violență, pentru forța brațelor, care mai aveau puțin, și dislocau grilajul metalic din fața Palatului Guvernului, m-a entuziasmat curajul lor, de a striga mai înflăcărat, când se simțeau filmați,atenția lor distributivă, de a trage cu coada ochiului, la vecin, în timpul protestului vocal, poate ca să nu strige ei mai mult, decât ceilalți. Că doar erau la miting, și totul trebuia drămuit tovărășește. Învăluit de entuziasmul eroic imaginativ, m-am ridicat brusc, să ies și eu în stradă, dar, am și căzut brusc, amețit de violența entuziasmului bastilian, care mă invadase.  Când mi-am revenit, tâmpla,  aderase de parchet, prin sângele care mi se scursese de la spărtura capului, în cădere. Cu atenție, să nu-mi  rămâna capul prins de parchet, m-am retras, și am închis tv.

E ste bună recomandarea știrilor, care previn privitorul asupra faptului, că urmează imagini cu puternic impact emoțional.

Entuziaștii la fel de sensibili ca mine, ar putea reacționa, cine mai știe cum, și ar fi mare păcat, pentru niște oameni deosebiți!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

Lasă un răspuns

