Dezamăgire

Mărturisesc, sunt dezamăgit pentru ziua de ieri. Am stat până noaptea târziu, să urmăresc mitingul din Piața Victoriei.

Devenise palpitant, când a început manifestarea energică, a participanților. Am stat cu sufletul la gură, să-i zăresc statura impozantă a Președintelui Iohannis, și, de ce nu, să-l văd socializând cu demonstranții, la aruncatul de pietre și ce or fi mai folosit vajnicii demonstranți împotriva forțelor de ordine, pentru o civilizație democratică.

Firesc, n-am avut această șansă.

Auzi, tu. Să eliberezi infractorii, ca să-ți faci propagandă umanitaristă. Vaaaaai, dar îmi vine să leșin.

Deși, am avut șansa cunoașterii directe, a unor proaspăt  amnistiați, despre care voi povesti mâine, nu pot să nu fiu cuprins de un fior, când mulțimea se sperie.

Într-un final, când nu mai era nimic de aruncat în jandarmi, și lumea se plictisise de joaca de-a demonstrația, (aceeași lume obosită de atâta luptă cu monstrul victorios electoral), m-am plictisit și eu, și am comutat pe alt post, pentru alte știri.

Pe TVR1 era o emisiune folclorică, foarte frumoasă, dar suprasaturat de folclorul manifestaționar, am preferat să merg în pat, și să citesc o carte.

În cărți, îmi recapăt seninătatea lirică, pe care mi-o împrăștie demonstrațiile perdanților electorali. Oricum, în mod  tâmp, îmi pun o întrebare de final.

Dacă pietrele folosite, nu erau atât de cumsecade, să ocolească ținta, ca să nu fie nimeni omorât, cine va fi fost vinovatul?

Tot învingătorul electoral?

Onu

2 comentarii

Din categoria Diverse ..., Pagini de jurnal Pamflet.

2 răspunsuri la „Dezamăgire

  1. Peste ani și ani, pietrele se vor regăsi în cărți. Le vor arunca povestitorii, iar cititorii trebuie să știe cum să se ferească de ele. Fără prejudecăți sau afinități.

Lasă un răspuns

