Posomorât

Afară, mi se pare posomorât.

Mai sunt două ore până va vorbi Președintele în Parlament, și timpul curge lent, devorator. Mi-e dor de președinte, să-l văd și aud cu ochii mei și cu urechile mele, nu după spusele antipantizanților săi, pesediști organizați  propagandistic, împotriva rigorii sale germane.Mi-e drag omul acesta care aleargă peste tot, doar doar, va reuși să ne oprească să nu ne dezbinăm.

A fost și la Parchet, și la Avocatul Poporului, azi vine la Parlament. Ce mai, cred că nimeni nu-i înțelege resortul afectiv,  benefic pentru  Țărișoara asta a noastră .

Sunt mâhnit, că l-am votat cu mână neinspirată, dorindu-mi-l un Bismark  autoritar, capabil să țină sub autoritatea harapnicului său, la distanță, pe toți râvnitorii de România.

Păcat!

Ghinion, să vrei să lupți pentru binele Țării, și să-ți iasă mereu, o carte perdantă.

Dar cred că și noi,  îi purtăm ghinion.

Nu compătimim alături de El, suficient, România.

Ba unii, străini de ei înșiși, îi mai și strigă invitații ca pe timpul lui Băsescu, în dizgrație.

Poftim, de mai înțelege ceva!

Abia aștept dezvăluiri în Parlament.

Ș i vremea asta,  meteoiritantă!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de jurnal. Pamflet

Lasă un răspuns

