Briza sufletului

Azi, pentru ziua mea, am primit multe, și calde urări de bine. Sunt efectiv impresionat, și nu găsesc expresia de mulțumire, care să înglobeze emoția copleșitoare, trăită, la citirea lor.

Rămâne unda caldă, sufletească, de recunoștință, pe care o nutresc în aceste clipe, să-și facă datoria.

Mărturisesc, m-am documentat, pentru a scrie acest articol.

Am recitit definițiile noțiunilor briză și suflet, dar, mai ales, am privit în mine însumi, fapt deosebit de complex. Și, recomand acest exercițiu, tuturor celor care se vor a fi ei înșiși. Ei însumi, ca să mă tachinez ușor, înainte de a-mi filma cineva, tremurul condeiului.

Prin sintagma titlului, aș vrea să înțeleg,  inconsecvența emoțiilor.

Este adevărat, nu prea am înțeles  ce înseamnă sufletul.

Pentru  că  este contradictoriu,  cu sine însuși. Ba  se îndrăgostește nebunește, ba se lasă răpit de farmecele clipei.

Ba zboară lunatec prin văzduhurile  entuziasmului,  ba planează  visător,  pe norișorul clipei.

Ba construiește castele în Spania, ba schițează zgârie nori , în iluzii platonice.

Ba… , ba…

În consecință, briza sufletului este propria mea instabilitate, față de Universul  feminin, dominator.

Este bucuria clipei admirării a ceea ce mă tulbură, cu fiecare apariție a unui nou chip iluzoriu.

Este  farmecul   virtualului, al parcurgerii obsesive a foto-internetului.

Pentru  că,  fiecare imagine foto își are suflul  său tulburător.

Onu

10 comentarii

Din categoria Pagini de jurnal. Proza scurta.

10 răspunsuri la „Briza sufletului

  1. La Multi Ani cu sanatate si numai bucurii !

  2. La mulți ani și multă iubire, Onu!

Lasă un răspuns

